söndag 28 februari 2010

Ny dag, ny upplevelser.

Idag har det varit ett väldigt skötn väder under dagen, desvärre kom det en regn skur för ungefär en timma sen men nu har detta också lagt sig. :)

I morse ringde anna och väckte mig klockan halv tolv och undrade om jag hade något planerat för el domingo, men det hade jag självklart inte, och då förslog hon att vi skulle åka och våldgästa vår nya svenska kompanjon.

Detta skedde så klockan halv ett stod vi utanför denna simon svensson port och ringde på, han öppnade dörren ganska shockad över att se oss där, det förstår jag för han hade aldrig träffat varken mig eller anna plus att han var nyvaken. Hehe.

En bild på simon och anna när vi satte oss på ett cafe för att släcka törsten.



Efter törst släckaren begav vi oss in till staden för att träffa riccardo och äta :)



Efter detta så tog vi oss faktiskt firheten att åka till strandpromenaden och ta en törst släckare där också :)Utsikten..



Ikväll blir det snapps race med Anna, Riccardo & den nya simon :)


Xoxo
Prinsessa på vift

3 kommentarer:

  1. Söta ni är hela bunten, ser underbart ut med en öl i solen. får övervinna rädslan och sätta mig på ett flyg snart, saknar dig liiiite mer än vad som är lagligt...pusspuss/Thea den snea

    SvaraRadera
  2. visst är vi :) jaa du får nog göra det kexet du skulle nog ha trevligt här :) hihi, saknar dig väldigt mycket också :) Puss

    SvaraRadera
  3. Oh vad avundsjuk jag blir, sitter där och njuter av värme och öl.. Själva vet vi knappt hur barbacke ser ut hehe. Vi saknar dig hjärtat. Kramisar mamma, pappa och alex.

    SvaraRadera