tisdag 23 februari 2010

ny dag..

Idag är det en ny dag med förmodliga nya problem, men jag hoppas verkligen går dagens problem har lagt sig, jag vet att mitt dåliga samvete inte har lagt sig .. men...

Idag är det fint väder, det blåser lite, men det är skönt ute :)

Nu sitter jag här och väntar på att gå till jobbet, även fast jag har DUNDER ont i halsen.. Men men, 200 kronor är 200 kronor... hmm..


Hoppas på att tiden börjar gå lite fortare, vekorna och dagarna går lite fortare... Känner att jag behöver det... Inte för att jag vill att det ska bli sommar nu för att jag ska åka hem.. Men just för att det händer så lite saker... Men vi får väll se om det bli bättre nu när jag ska träffa anna.. och skolan... och aa kanske ett ihållande bra väder.. då blir det nog bra..


Saknar alla er där hemma, det vet jag att jag säger till er varje dag.. men man dör inte av att få höra det fler gånger...

hehe det var som jerker skrev för några dagara sen.. Han skrev, jag saknar dig också corti, men det känns inte som du är borta. och ungefär den känslan har jag också.. Men det är nog bara för att jag har släkten hos mig fortfarande.. :)


Ne nu är det dags att gå..


Puss

Xoxo
Prinsessa på vift

1 kommentar:

  1. Vi saknar dig med här hemma, men är ändå glada för att du tar det här tillfället och få se dig om och prova på något helt nytt.
    Kram mamma och pappa

    SvaraRadera