torsdag 18 februari 2010

Emiiiiiiiiiil...

Ja ni, ännu en emil i lönneberga dag :P

Hehe, idag har det varit ett väldigt tråkigt väder, man har inte hittat sig ut riktigt så mycket,

Jag började dagen med att gå upp klockan elva, kände mig helt slut för jag var uppe och planerade min surprise en stor del av kvällen, gick och la mig klockan tio igår för att känna mig lite duktig, men det slutade med att jag somnade vid 2 snåret iaf.

By the way, jag läser en jätte bra bok, bedragen heter den, den handlar om en mamma som jobbar på barnmorska på nätterna och har tre barn och en man, sen en dag när de sitter för att äta så plingar det på dörren och så kommer det en pojk som säger att hennes man är hans pappa. Jag har bara kommit 100 sidor i boken ungefär så så mycket avslöjar jag inte ;P
Läs den om ni har möjligheten, det enda negativa med boken det är att det är många namn, hon kallar aldrig sin mamma för mamma utan hos säger christina som hon nu heter, och det är samma sak med sin mormor henne säger hon sonja till, så det är lite invecklat men väldigt bra bok :)

Imorgon blir det förmodligen inget inlägg för att jag ska på konsert i jerez med kajsa och hennes både spanska och svenska kompisar :) vi ska på nått band som spelar flamenco/pop tror jag det var :) Vi får väll se hur kvällen urartar sig :)

Idag vill jag tillägna två låtar,
Nummer 1 är till min kära moster therese larsson, låten är vår låt.
Cat setevens - wild world
Nummer 2 är till min bästa vön Linnéa Rågfors, låten är vår låt.
Ronnan Keating - Iris.

Sedan idag, har jag faktiskt inte lagat mat till tina och pablo men jag har lagat mat här hemma :)
Jag och kajsa-lisa hjälptes till att göra lasgne, det var super duper gott :)

Jag badade klara idag, sen städade jag undan efter att dom hade ätit.
Sen tittade vi på emil, sen bestämde jag mig för att ta en promenad ut i dugg regnet för att klara var så trött och hon somnar lättast i vagnen och rätt hade jag, hon somnade nästan på en gång, så eftere en kvart gick jag upp med henne igen, och hon som resten av halvtimmen jag hade kvar av min arbetstid också så då fick jag titta lite på sex and the city :)

Nu när jag kom hem höll kajsa och viktor på att städa, så jag tog tag i skurningen och fick den gjord på ett kick :)

Nu sitter jag här och drömmer mig bort lite :)

P.s Den där camilla cortinovis ska inte få några julklappar i år, hon har redan varit elak. Hon höll på att döda mig idag, hjärtat satte sig i halsgropen på mig när hon sitter ohc skriver att jag har fått räkningar på 3000 kronor och att det bara var två av tre räkningar :O d.s.


Puss

Xoxo
Prinsessa på vift

1 kommentar:

  1. Hej Carro.
    Här snöar vi bort i ställe för att regna bort..
    Jag hoppas att ni får trevligt i kväll.
    Hoppas att det inte var så farligt med räkningarna...Och vi mammmaor är väll snälla för det mesta eller???Haha Ha det gött.
    Kramar

    SvaraRadera