söndag 21 februari 2010

Today...

hejsan..

Idag gick jag upp vid tolv ungefär tror jag klockan var.

Det har varit en riktigt slappar dag, det har varit jätte fint väder, och jag har legat inne och läst min bok nästan hela dagen, så det fina vädret att nästan bara gått till spillo, det är typiskt mig.

Jag var ute en stund iaf och visade mina bleka och lurviga för solen , och förmodligen var det därför den bestämde sig för att gömma sig bakom ett moln ;)

Hoppas den kommer lika fin tillbaka imorgon när jag ska jobba igen :)


På torsdag kommer det hända en liten resa för mig innan jag börjar jobba :)

Jag ska följa med min nya kompis anna till cadiz för att lämna in några papper, och det kommer också vara första gången vi träffas så det kommer vara lite spännande :)

Om cirka en vecka så sitter jag i skolbänken igen och ska försöka lära mig spanska, det känner jag mig nervös inför. Men det är ju tur att det inte bara är jag som inte kan spanska i den gruppen :)

Sen har jag inte hört något ifrån en viss person idag, är väldigt besviken, du vet vem du är !


Ha det så bra :)

Puss

Xoxo
Prinsessa på vift

1 kommentar:

  1. Vad trevligt för dig att äntligen träffa anna, hoppas att hon är trevlig och att ni kan umgås därnere. Jag förstår att det är spännande inför skolstart men du fixar det galant..
    Puss mamma

    SvaraRadera