fredag 5 februari 2010

Yes.

Ja ni häpna som läsare,nu vänder det om i denna blogg :)

Nu är det nämligen så att caroline inte ska vara kvar i denna staden mer för det funkade inte med denna familj, så därför kommer jag att bege mig till en annan stad i spanien fast på fastlandet till min mammas kusin Kajsa-lisa som har räddat mig från denna situation jag hamnat i. Ett STORT tack till dig och din familj.

Ja ni det är inte en lugn stund när jag är ute och ser mig om i världen :P hehe..

hmm.. jag är såå spänd inför imorgon :)

Senaste nytt från denna familj jag är hos nu:

EN stor händelse har skett, den näst yngsta killen stod vid matbordet igår och bara hävde ur sig allt han nyss hade ätit..
Så himla mysigt :)


hmm, ska se om jag hittar några bilder att visa er :)

Xoxo Peac

ne det var inga roliga så ni går vänta tills jag kommer till ett stället jag trivs på ;) hihihi

1 kommentar: