tisdag 2 februari 2010

crazy day..

Idag har det varit en otroligt klockren dag!

Den började på staden där jag och min älsklingskusin träffade vår kära tremänning mattias.
Sedan fikade vi och min kära kusin fick för sig att gå på en liten träff.
Så jag och mattias gick vidare för att hitta ett par solglasögon som var helt omöjligt.
Efter många skratt ringde kusin helt förbryllad och ville att vi skulle möta upp henne igen efter en speciell liten träff.

Efter många skratt och om och men så hittade jag mig iaf ett par solisar :)

Senare sa vi hejdå till vår kära vän mattias och begav oss med bussen hem för att käka en god och smakfylld lasagne! Mmmm, super gott framor :)

Efter detta kunde vi inte hålla oss ifrån vår tremänning så vi bestämde oss för att bege oss vidare till honom igen fast denna gång hemma hos honom.

Hahahahaha, kan inte ens hålla mig för skratt när jag skriver detta.
Tyvärr är det ju en händelse man måste se för att skratta åt.

Vi var nog de tre övertröttaste personerna i hela stockholms län just ikväll, så mycket har jag inte skrattat på det senaste.
En grej som vi höll på och dö för var att mattias tyckte att jag skulle vara så graciös och göra en piruett mitt i centrala södertälje i inväntan av bussen, och detta uppdrag tog jag ju själv klart åt mig.
I ett försök till att göra en piruett ser jag en man som går runt och tar bilder helt ensam på gatan klockan 12 på natten och brister ut i skratt. När han vänder kameran imot mig så tänkte jag att här ska han få se hur fint det är i södertälje med folk dansande på gatan helt apråpå ingenting. Och självklart klantar jag till denna chansen till att bli berömd och faller "mjukt" ner på båda knäna och brister ut i skratt.

Ojojoj, man kan allt göra bort sig på de mest konstigaste sättena ;)

Men här får ni lite fula och övertrötta bilder att titta på!

Btw, sista blogg inlägget i sverige, de som kommer kommer att skrivas ifrån LA SPAÑA! :D

Ha det bäst!





1 kommentar:

  1. Åh, vad roligt att du kommer iväg, och till Spanien dessutom. Jag har lagt upp din blogg i min länklista så jag kan följa dig. Kram.

    SvaraRadera