onsdag 17 februari 2010

suprise :)

Hejsan allihopa :)

Idag har det varit en underbar dag, tänkte lämna några ord innan huvudet faller ner på kudden :)

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, jag postade brevet till csn och sen följde jag med kajsalisa och hämtade barnen på skolan och dagis :)

Efter det fick jag skynda mig att äta för att jag skulle iväg till jobbet :)

Sen när jag hade kommit en bit till jobbet men det var fortarande en bit kvar, så bestämde sig min cyckel för att kedjan skulle hoppa, så i regna fick jag gå den sista biten :P Tackar ;P Men det gick bra ändå :)

På jobbet så tittade jag och lilla klara på två filmer, först piff och puff, sen såg vi på emil i lönneberga 1,5 gång. Heheh , tror jag kan filmen utantill nu :)

Sen ställde jag mig och lagade nån fisk gryta med potatis , hehe tur att det inte är hos den familjen jag äter för dom vill att jag ska laga alla konstiga sorters rätter ;p

Efter detta fick jag skjuts hem av pablo (pappan) och sen blev jag sittandes här :)

Sen har jag planerat en stoooor suprise :)

hahaha, ni kan ju undra hur länge ni vill , men ni kommer inte få reda på ett dugg! det är bara jag som vet om detta :) Men jag var tvungen att skriva det så att ni kan hållas lite ;) hehe..

Sen har jag en till nyhet :)

En liten vän kommer och hälsar på mig :) Det ska bli sååå himla kul! :D Längtar :D
Du vet vem du är :) <3

Ne nu ska jag hitta min väg upp till kudden :)

Ha en superbra dag :) hehe , det har ju bara gått 40 minuter av den :)

Pusssss

Xoxo
Prinsessa på vift!

1 kommentar:

  1. Nu har du allt gjort oss riktigt nyfikna
    kram mamma

    SvaraRadera