onsdag 17 februari 2010

(:

Hejsan allihopa :)

Idag är en bra dag :)
Det är en dag utan regn och rusk (peppar, peppar ta i trä) :)

I morse vaknade jag när klockan ringde klockan 11, dorg upp rullgardinen men fick dra ner den lika snabbt igen för solen var alldeles för bright för mina nyvakna små ögon :P

Nu sitter jag här iordning gjord i väntan på att promenera till jobbet :)

Eftersom det inte regnar idag ska jag nog ta lilla klara på en promenad till parken, men det blåser ganska mycket men hoppas inte tina eller pablo har någonting imot det ändå :)

Sen blir det väll att laga mat, vi får väll se vad tina har hittat för recept idag, hehe , inte nog med att jag kommer kunna prata spanska och fått nya erfarnheter, jag kommer nog kunna starta mitt liv som kock om jag så vill det :P

ja ni, dagen har ju precis börjat så det jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Jag pratade med mina älskade bästa vänner igår, Néa och Eem <3 , det kändes väldigt bra ! Snart fyller ju néa år och tyvärr kommer jag ju inte kunna medverka i dom festligheterna eftersom jag är här. Till sommaren får vi ses iaf, vi får väll se om det blir mallorca, magaluf eller ibiza ;) hihi.

Men en sak har jag att säga till er läsare! KOMENTERA MERA!! det är inge roligt att sitta här och skriva om man inte får några komentarer, då vet jag ju inte heller om det är nån som läser denna blogg. :P
Det får ni bli bättre på :)

Det var väll allt jag hade och skriva för stunden!

Puss

Xoxo
Prinsessa på vift

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar