lördag 20 februari 2010

This feeling inside.

hejsan hoppsan...

Ja det kan man verkligen säga, hehe, går dagen var utav ett stort aa, jag vet faktiskt inte vad jag ska använda för ord ;p

Det var väldigt roligt och väldigt konstigt ;P hehe. det är jätte svårt att förklara så be mig inte ens försöka :)
Är dock väldigt sliten, men tyvärr börjar party humöret komma igen, det var nämligen så att jag har varit med viktor, lucas, eira och kajsalisa till ett kalas som viktor och lucas gick på. Och på vägen hem därifrån så såg jag att det var karneval parad och det fick mig till suget igen.

Idag har jag haft ganska bra väder, det har väll inte varit så varmt men det har inte regnat iaf :)

Nu sitter jag framför datorn igen som jag brukar göra på kvällarna och har ingenting för mig.. känns lite trist faktiskt.. men men, sånt är livet när man inte har några egna kompisar :)


Men ni får ha det så bra :)

Puss

Xoxo
Prinsessa på vift

2 kommentarer:

  1. Förlåt att jag varit en sån svikare på msn. ska bättre mig några dagar nu. älskar dig hoppas vi hörs ikväll

    SvaraRadera
  2. det är ingen fara, :) saknar dig och älskar dig !!

    SvaraRadera