lördag 13 februari 2010

vekling...

Idag har jag ingen bra dag.. Det är jätte mysigt här..
Men jag vet inte.. Har väldigt stor saknad efter er där hemma idag.


Idag vaknade jag utav mig själv klockan tio, sen gjorde jag mig iordning för att åka till ett köpcenter, hittade några saker men det blev faktistk inget köp. Känner att det får vänta till löningen.. hehe, vi har ganska dåligt väder idag, det är kallt och det blåser och ser ut att börja regna snart men förhoppningsvis så gör det inte det..

Hmm, ja ni nu är det ännu mindre chans att jag ska få internet till min dator...
Den har nämligen karshat :( men maxi ska ta med den till jobbet så ska hans kompis försöka fixa det :)

Nu har vi precis ätit tacos/nachos välj själva :P Med hela familjen plus maxis bror och hans tjej, det blev lite tyst vid matbordet eftersom jag inte fattar vad dom säger, men det komme väll förhoppningsvis snart.. jag SKA lära mig spanska!!

Annars är jag frisk för dom som undrar :p

hmm, jag saknar er väldigt mycket..

Jag känner mig som en vekling idag. Jag skulle bara kunna brista ut i gråt om nån så mycket som petar på mig känns det som .. Men det går över..

Kanske får besök av en vän i början av mars.. men vi får väll se, tar inte ut någotning i förskott..

Ha det så bra :)


Xoxo
Prinsessa på vift

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar