måndag 22 februari 2010

ser den..

Ja ni idag har ja sett solen :) gick upp halv tolv och satte mig direkt, men ungefär tjugo minuter senare kunde jag glömma att det var sol kvar :( jag som trodde jag kunde få lite lite färg iaf :/ Men det kunde jag ju drömma om.

Sen gick jag in och fixade til det i köket och ställde in disken där den skulle vara , sen skalade jag potatis och morötter och satte det sedan på pisen för att få koka.

Nu sitter jag och väntar på att kajsa och barnen ska komma så jag kan börja äta och sen direkt gå till jobbet, hoppas att vädret håller i sig från regn iaf, så att jag klarar mig till klara torr iaf, och så att vi kanske kan gå ner till parken så att jag får timmarna att gå lite. Men först blir det nog som vanligt att laga mat.

Efter jobbet vet jag inte vad jag ska göra.. Det blir väll att bara sitta som vanligt.. Det som är lite tråkigt med att jobba tre til sju är att innan tre hinner man nästan inte göra nått eftersom kajsa jobbar och jag inte riktigt har modet att klara mig själv riktigt än så blir det att man går upp senare för att man vet inte vad annat man ska göra. Men idag kom hon på idén att jag kunde ju faktiskt gå upp tidigt för att träna typ wii fitt eller nått eftersom jag tjatar på att jag vill gå ner i vikt ;P

Men nästa vecka börjar jag skolan så då är det ju inga problem för då går jag från halv tio till halv två tror jag så då hinner man inte gör mer än att gå till skolan, snabbt hem igen för att äta och sen dra sig till jobbet klockan tre och komma hem till kvällen, då kommer det vara full rulle varje dag :)

hmm, mina tankar.. Dom är lite förvirrade, det känns som jag är lite rubbad ifrån bana, det är nått som ligger och irriterar men jag har ingen aning om vad detta kan vara eller vad det beror på..

Men nu måste jag klä av mig sov skruden och hoppa i dagens kläder, tror det kommer att bestå utav en vit längre tröja och ett par strumpbyxor och sedan min converse. Hm. ja det blir nog bra.

Hej så länge

Puss

Xoxo
Prinsessa på vift

3 kommentarer:

  1. JAg hoppas att det händer lite roliga saker när du börjar skolan träffar lite nytt folk,som du kan partaya med!!!Inte bara de old ladys haha.Ha det gött.

    Kramizzzar

    SvaraRadera
  2. Hoppas du slapp regnet idag, vi har tyvärr inte sluppit snöande.. Här är det trist och kallt som vanligt. De förvirrade tankarna beror säkert på det nya som kommer att hända i ditt liv som du inte riktigt känner till:)
    Ha det så bra
    Kram
    Mamma och Pappa

    SvaraRadera
  3. hehe , jaa det gjorde jag ;P men har för mig att det regnade lite när kajsa kom med barnen från skolan, hahah aa håller med marita ;P de där tanterna ;) haha, nej då, dom kan sitt festande det LOVAR jag ! :P hehe

    SvaraRadera