måndag 22 februari 2010

underbart..

Idag har jag tagit mig lyckan att få prata med mina nära och kära, jag vet att mamma inte kommer bli glad, mne jag ska säga till mitt försvar att det behövdes!

Jag har pratat med mamma och pappa och néa! Det har varit jätte roligt.


Saknar verkligen min néa! Jag kommer älska henne till döden skiljer oss åt.
Låter som jag ska gifta mig med henne, men om hon hade varit en han hade jag nog gjort det, samtidigt skulle jag inte vilja att hon var en han för då skulle vi nog inte ha lika skoj tillsammans!



Love to you my darling! <3





Puss

Xoxo
Prinsessa på vift

2 kommentarer:

  1. Världens goaste är du Cookie <3
    Saknar dig& saknar att inte få säga till någon att inte köpa glass eller få skratta åt att kolla på när en viss person plockar& väljer ut polly av någon anledning :o Hehe ..

    Älskar dig!

    SvaraRadera
  2. hahahaha ;P Du är världens underbaraste gumman! Jag är inte rasist bara för att jag inte gillar dom mörka pollyna ;P Hahahaha


    Love you darl! <3

    SvaraRadera