onsdag 17 februari 2010

Hola amigos.

Kära vänner :)

Nu sitter jag här igen :) precis hemkommen från jobbet (:

Idag har det bara regnat en gång, och det varade i fem minuter så det har varit en fin dag idag :)

Jag började med att laga mat när jag kom fram till klaras familj, jag lagade någon slags gryta med innehållet av:

Chaminjoner
morötter
grädde
gul lök
paprika
persilja
hönsbuljong
kyckling filé

sen tror jag inte det var så mycket mera ;P

Hoppas dom gillar det, men det har de gjort hittillis så det är nog inga problem :)


Ja ni, idag ska jag nog inte vara här speciellt länge, tänkte vara social mot kajsalisa :)


Ha det (:

Puss

Xoxo
Prinsessa på vift

6 kommentarer:

  1. Hej gumman.
    Vad kul att du ser ut att trivas.Kul att du ska läsa spanska.Kanske du får lite nya kompisar så du inte bara får umgås med Lönngren
    Sordo haha.
    Ha det gött hälsa mina kära.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej hjärta mitt!
    Vad roligt att se att du börjat bli flitig på bloggen...vi här hemma i Sverige är så nyfikna och vill gärna ta del av ditt nya liv...saknar dock bilder...du får bli bättre där.
    Hälsa alla
    Kramis

    SvaraRadera
  3. hehe , ja det ska bli roligt att komma ut lite :) Ja det jag göra det marita :)

    Ha det gött själv :P

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej mammsen ! <3

    hehe ja jag känner att det är någontinga jag var tvungen att bli bättre på :)

    Ja jag vet jag ska försöka fixa detta :)

    Puss älskar dig ! <3

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!! Gu va skönt att se att du har det bra :) Ska fortsätta kika in här emellanåt :) Puss å Kram

    SvaraRadera
  6. hej vår lilla prinsessa vad kul det är att läsa om vad som händer i spanien.du verkar stortrivas där,det känns skönt.duktig är du på matlagning också hör jag.lovar att bli bättre på att kommentera det du skriver. många pussar o kramar från mormor o morfar

    SvaraRadera