onsdag 24 februari 2010

wonderful day..

Idag är det första gången jag verkligen kan tala emot över skriften i min blogg "i´m on my own". För idag tror jag faktiskt jag har skaffat mig en bra kompis, och mer kommer det att komma :)

Idag var första gången jag träffade anna och hon var jätte snäll. Hon följde med mig och klara till 2 lekparker och sen gick vi och tog en fika och hade det mysigt :)

Imorgon ska jag och anna fara till cadiz med båten och lämna in några papper, sen ska vi faktiskt ta oss friheten att äta nån mat på stan innan jag börjar jobba.
Sen på lördagen så kommer jag och anna först åka till ett köpcenter och shoppa lite. sen kommer det komma en svensk kille från sverige på kvällen som anna ska möta upp och visa runt, och jag ska också följa med på detta sen på kvällen. Han ska nämligen läsa samma spanska kurs som mig, och då är det ju skönt att ha en kompis från dag ett :)

Sen fick jag reda på idag när jag kom hem att en av kajsa lisas tjejkompisar har skaffat sig en svenska aupair som kommer om 2 veckor så henne får jag också ta kontakt med :)

Det är sååå skönt att det händer lite saker nu.. Nu har jag hittat ett sätt att få in mina bilder som jag kommer att ta hedanefter så nu kommer det komma mycket mer bilder. Om jag ser till att ladda den med andra ord;P hehe

Underbar dag!!


Puss

Xoxo
Prinsessa på vift

2 kommentarer:

  1. Plötsligt händer det...:) Vad roligt för dig att äntligen få träffa nya människor som du kan umgås med. Får en känsla av att det tar ett tag innan vi får se dig i Sverige igen...:)
    Kram
    Mamma och Pappa

    SvaraRadera
  2. hej gumman vad kul för dig med jämnåriga kompisar och att redan känna en från klassen du ska gå i.här drunknar vi snart i snö,just nu vräker det ned.det är så kul att läsa din blogg,det gör att du inte känns så avlägsen.vi älskar dig puss o kram från mormor o morfar

    SvaraRadera