måndag 22 februari 2010

förlåt...

förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt..

Jag kan fortfarande inte säga förlåt nog många gånger, jag känner mig som en hemsk person, att jag ALLTID ska tänka och säga fel saker vid fel tillfällen... Fattar inte varför jag har den dåliga egenskapen, (om man ens kan kalla det för en egenskap).

Åh, jag ber så mycket om ursäkt..

För att förklara det lite lite snabbt för er som inte fattar, jag hade inte pratat med en person på två dagar, låter inte som så lång tid, men i det här fallet var det de. Och sen får jag tag i den här personen här via datorn, och personen är jätte god och ber om usräkt och berättar vad som har hänt. Och JAG MITT KLANTARSEL säger verkligen fel sak.

Nu vill inte den här personen prata med mig som är helt förståerligt.

ÅÅåh jag blir så ledesen på mig själv..

Det är inlägget är INTE för att ni ska tycka synd om mig. Utan för att tycka att jag är dum i huvudet, jag behöver inga kommentarer över hur synd det är men att det löser sig.. Jag behöver elaka och menade kommentarer.

Så arg är jag så arg..

Och så ledsen så ledsen :/

Förlåt.. :/

Ägnat till.. dig F! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar