lördag 27 februari 2010

Ägnat åt oss själva.

Idag har det varit ett blåisgt väder i södra spanien närmare sagt El puerto de santa maria. Men det har varit uppehåll iaf :)

Idag gick jag upp klockan åtta, ställde mig i duschen för att sedan blir klar till tjugo i tio då min kära vän anna kom och hämtade mig :)

Idag har vi bara ägnta till åt oss själva, först klockan tio så satte vi oss i en varsin frisör stol för att bli fina i håret :)




Efter detta så åkte vi till El puertos shoppingcenter för att hitta lite saker till mig, kom nästan hem med det som jag hade tänkt köpa, och kom faktiskt bara hem med två saker som inte var nedräknade på listan.

Ingick inte i listan.


Inte domma heller.


Nu sitter jag här förväntasnfull över hur den nya killen kommer att vara, jag och anna ska nämligen ut med honom i kväll som jag har berättat tidigare :)
Om allt går som det ska utan förseningar och så så kommer han att landa i jerez klockan halv tio, så kommer jag att möta upp dom vid tio snåret :)


Have a nice day!


Xoxo
Prinsessa på vift

6 kommentarer:

  1. Oh vad fin du blev och vilka fina saker du köpt. Hoppas ni får en trevlig kväll.
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Tackar mammsen :) värmande ord :)

    Puss

    SvaraRadera
  3. vad fin du blev i håret du är så söt gumman och både skorna och jeansen var jättefina ha det så kul ikväll

    SvaraRadera
  4. hej igen glömde skriva att det var från mormor kram

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket mormor:) hehe det är ingen fara :) fast det var bra att du skrev till det för jag fattade inte att det var du !

    SvaraRadera
  6. Du är lika vacker som vanligt gumman, bara något hetare i luggen. puss puss din moster THERESE MARIANNE LARSSON aka Thea :)


    Ps Har du inte kul ikväll så ska ja fritere mooor diiiin.

    SvaraRadera