tisdag 9 februari 2010

förlåt...

Hejsan ni som har saknat några ord i denna blogg.

En liten förklaring kanske ni är värda..
Det är nämligen så att nu är jag flyttad och klar till min kära kajsa-lisa och det har varit fullt ös medvestlös här :p
Jag har redan fått mig ett nytt jobb så det har varit lite mycket, sen är faktiskt en av anledningarna att jag inte har haft internet på min egen dator och har inte detta än heller, men jag fick ta mig lite tid att skriva till er ändå :)

Men nu är det såhär att jag bor i spanien och kommer förhoppningsvis att flytta till något eget inom en tid, och staden heter El pureto de santa maria, så för er som vill hälsa på så vet ni vilken hållplats ni ska ta fallskärmen och hoppa av på ;)

Heheh, men jag ska nu titta om det funkar med ett annat internet så kommer jag berätta om dagarna mer och lägga in mina bilder :) hihi


Xoxo
Prinsessa på vift ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar