måndag 15 februari 2010

skola...

Hej allihopa,

Idag har maxi och kajsa lisa fixat så att jag kan lära mig spanska :)

Tack så mycket :)
Det vi jag ska göra nu är att fixa lite med papper och skicka iväg dom till csn och hoppas på att jag får ett lån, så den 2 mars sitter jag vid skolbänken igen :)
Detta ska bli spännande, lära känna nya personer och sen äntligen lära mig språket på riktigt.

Sen igår så hittade jag en svenska tjej på facebook som jag ska ta en fika med när hon kommer tillbaka hit :) Hon är nämligen och hälsar på sin familj i Helsingborg. Hon bor nämligen här i El puerto de santa maria.

Idag öser det bara ner en massa regn och rusk, jätte tråkigt!
Men vi har fått lite gjort idag ändå och det är jätte skönt.

Xoxo
Prinsessa på vift

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar