måndag 1 mars 2010

Imorgon.

Hejsan allihop idag har det inte hänt nått speciellt. vi har iaf haft bra väder :)

Sitter nu väldigt nervös och förväntasfull över att börja i skolan imorgon :) Inte för att det kommer vara mer än 3 eller 4 pesoner i min klass men just för att gå i en skola igen och träffa folk utanför klassen och för att äntligen få lära sig landets språk :) Häftigt.

Men så nu sitter jag här och tittar in gina tricots hemsida för att läska mig själv med lite kläder hemifrån sverige. Men lägger ut några bilder ifall nån snäll själ i mina kretsar kunde skicka en pressent till mig :P hihi.

Nopp bilderna funkar inte , men om ni vill ha tips fråga mig ;) hihi


Ett onödigt vetande för mina läsare..
Svaret på frågan: Varför avslutar hon varje inlägg med "Prinsessa på vift"?
Svar: Jo det är nämligen så att innan jag åkte så mellan landade jag ju i södertälje hos min kära farmor, och dagen innan jag åkte när jag berättade att jag skulle blogga så sa hon att hon skulle tycka att det var coolt om jag hade ett signum som var så. Så det är tack vare min kära farmor som jag skriver detta.

Ett till onödigt vetande för dom som inte har följt gossip girl.
Svaret på frågan: Varför avsluutar hon också med "Xoxo"?
svar: Jo dessa fyra bokstäver är en förkortning en engelsk sådan, som betyder Puss och kram, Och eftersom jag var en gossip älskare så ville jag göra detta :)


Imorgon kommer det fakta om min första skoldag missa inte detta ;)


Xoxo = Puss & kram
Prinsessa på vift = farmors kommentar

2 kommentarer:

  1. Vad kul lycka till..Kul att du fått kompisar.
    du är jätte fin i din nya frisyr..



    Kramar

    SvaraRadera
  2. Det gick jätte bra :) Det var hur kul som helst :) Tack så mycket :)

    Kram

    SvaraRadera