tisdag 2 mars 2010

dagen..

Idag har det varit en rolig dag :)

Började dagen med att gå upp klockan åtta , orkade verkligen inte gå upp när klockan väckte mina sovande ögon klockan 07,45.

Gjorde mig i ordning och sen fick kajsa ringa på en taxi så jag kunde ta mig till trinity torr. Det har varit ett väldigt roligt väder för mig och klarisen idag. Vi har fått suttit inne hela dagen, men jag har faktiskt varit lite slapp och låtit henne leka själv så jag fick titta på en film, hehe. Pablo och tina har nämligen en kanal som hetet cosmopolitan och där visar dom de typiska serierna som jag följer, så som gossip girl, engelska filmer, sex in the city, one three hill och lite smått och gott :)

Skoldagen var bra :) Näst efter den babblande irländaren försod jag nog bäst ;) hehe Men det kanske inte är nått att skryta med eftersom vi bara är tre själar i klassen :p hih, PRIVAT LEKTION here I come ;)

igår bestämde jag med anna att jag skulle komma ner till henne efter jobbet och detta gjorde jag också, jag han precis undan en regnskur :) Jag och anna, eller det var kanske jag som tvingade anna att ta mig till fetis stället mc donalds för att jag inte hade ätit fet mat på länge och kände att det var en dag jag var sugen på detta, men det kommer väll jag ångra när jag ställer mig på vågen nästa gång ;) hih.

Sen har jag faktiskt idag lurat in anna panna in i blogglivet, så ni ska faktiskt få hennes adress :) och jag har redan förvarnat att ni svenskar från min sida ska läsa den, så ni kan ju faktiskt slänga in en kommentar där också :)
Adressen är: http://me-myself-anna.blogspot.com

Snart blir det läggdags för det är en dag imorgon också :)


Xoxo
Prinsessa på vift

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar