onsdag 17 mars 2010

Happyface.

Idag är jag utomordentligt glad :D

Idag har jag nämligen fått en lägenhet som jag ska dela med en tjej :D sååå skööööööönt :D Flyttar på lördag :D

ANNA ANNA ANNA ANNA ANNA ANNA ANNA!!!
TACK så mycket vännen. Du ställer upp i alla väder.

Och påtal om väder, idag kan jag läska er svenskar som INTE bor i spanien att vi har haft 26 grader i solen, sjukt gött. Fast tyvärr har det blåst lite kallt. Men 26 grader är alltid 26 grader ;)

Igår var jag i cadiz med anna och simon och jag och simon följde klassen och gick upp i cadiz högsta utkiks torn eller nått jag vet inte, men man såg iaf över hela cadiz sjukt fint.


Nu har jag inge mer att säga utan bilderna får prata för sig själva :)



ATTANS mina nära och kära... Bilderna funkar inte . men jag får gör en mapp åt er på facebook för jag vet att alla ni som läser har facebook :)

Titta efter en mapp som heter "the new life".


Xoxo
Prinsessa på vift

3 kommentarer:

  1. grattis gumman till lägenheten,önskar mormor o morfar puss o kram

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt att bo två tjejer.Ha det så bra.




    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vad härligt det låter med 26 grader varmt, och en egen lägenhet:) Kramisar
    mamma och pappa

    SvaraRadera