fredag 5 mars 2010

Rubrik.

Idag har jag varit i skolan hittils, jag försov mig men jag hann till skolan i tid iaf :)

Har VÄLDIGT ont i smalbenen, tror jag har fått benhinne inflammation, vet inte.. Men ont gör det iaf. Det blir väll så när jag går så oerhört mycket.

Igår var det en mysig dag, jag och klara var ute hela dagen, eller aa utanför klaras hem iaf :) Jag kom och hämtade klara klockan tre som vanligt, och sen gick vi ner till anna och väntade där en liten stund på att karin skulle komma. Sen när karin kom, en annan svenska som bor här så tog vi oss en promenad till ben and jerrys och där mötte vi en annan karin som är kompis med kajsalisa och vi pratade lite om hur det skulle bli när susanna kommer den andra svenskan som ska vara aupair hos kajsalisas karin :) Sedan mötte vi simon där också som vi tog en riktigt god fika med :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra eller vem jag ska vara med ;P Anna börjar jobba imorgon klockan 8 så hon komer inte bli med ut, men sen pratade jag med laura och hon och hennes kompisar kommer förmodligen att dra ut så jag fick vara med dom om jag ville :) sen fick simon nys på det och skulle förmodligen hänga på oss också, det kommer nog vara fullt med folk ute idag för det är nämligen löningshelg :)

Sen idag på skolan fick jag reda på att det kommer norskar och engelskmän hit till el puerto, och om jag förstod det rätt så ska dom förmodligen gå på trinity som min skola heter, dom kommer nästa helg så då skulle det tydligen bli många aktiviteter som vi i skolan blev medbjudna till :)

heheh , hittade en rolig bild som jag har glömt att lägga upp som är tillägnad min pappa :) Ni förstår när ni ser bilden varför :)





Xoxo
Prinsessa på vift

3 kommentarer:

  1. Mycket svenskar nu i lilla El Puerto - Hoppas ni hade kul igår natt ; )

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hehe, ja det är ju det :) det var jätte roligt men jag fick i mig lite för mycket ;) hade du trevligt? :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. hej snuttan.
    det var en kul bild.va många vänner du kommer att få.det låter som om du har fullt upp,men det är väl bra att du har roligt tycker jag.puss o kram från mormor o morfar

    SvaraRadera