fredag 19 mars 2010

Salsa.

Idag idag idag, är det en underbar dag, har desvärre varit lite sliten men nu är jag på jätte bra humör.

Nu när jag kom hem har jag packat allt för flytten som jag gör klockan 11 imorgon bitti :) Ska bli sååå kul :D

Hade ju inte så mycket och packa så efter en halvtimme nu så var jag klar :)

Om ni undrar varför min rubrik är salsa så är det för idag har skolan anordnat så vi ska till ett salsa ställe med norskarna och de tre spanjorerna som också går på trinity, jag träffade dom i förr går när vi var och firade sankt patriks day. Tre söta som pojkar ;) Dom läser engelska på trinity på kvällarna och där med är ju dom också medbjudna.

Men återigen till varför vi ska till en salsa klubb. Det är nämligen så att där kommer vi att dricka oss fulla självklart men det roligaste av allt är att vi kommer att ha en lärare där som kommer att lära oss dansa salsa. Hehe, det kommer nog va skit kul.


Och som ni vet så har det ju krånglat med korten som bara den, jag försökte lägga upp dom i en mapp på facebook men det krånglade också, men ska testa idag igen :)


Hoppas ni lever gott där hemma.

Snart är det sommar och jag får träffa er igen :D


Love you!

Xoxo
Prinsessa på vift

3 kommentarer:

  1. Hej gumman!
    Hoppas du får en trevlig kväll och lär dig lite salsa:) Ta det lugnt med alkoholen..:)
    Kramisar
    Mamma och Pappa

    SvaraRadera
  2. hej prinsessa vad kul att du är glad . hoppas din lägenhet är fin.då får du lära dig noga ,så att du kan lära mig o morfar sen.puss o kram från mormor o morfar

    SvaraRadera
  3. Hej älsklingssessan hör nada från dig :( saknar dig till döds. puss puss din numera nästan brunhåriga moster :)

    SvaraRadera