torsdag 15 april 2010

sorry,

Nu far jag verkligen ta och nypa mig sjalv i oronen. (ingen annan kan ju gora det at mig). Nu har jag verkligen lamnat er i sticket.

Jag har haft rumpan fullsatt.

Som ni som laser vet sa har jag ju dels kikat forbi Sverige for att halsa pa mina nara och kara. (dom jag han med).

Se har jag ju inte haft tillgang till dator. Men nu ar ju min dator skickad pa lagning och jag hoppas att jag kommer fa tillbaka den snart igen.

Idag har jag iaf skickat in alla mina 5 anmalningar till universitet runt om i Sverige, Och jag hoppas VERKLIGEN att jag kommer in pa nagon av dom.

I skolan idag var det lite roligt. Varan larare har namligen haft svenskar sin klas forut, och det finns ett verb i spanska som heter roncar och det betyder att snarka. Och man uttalar det precis som ordet runkar, sa som ni forstar sa hade jag och min svenska klasskompis simon valdigt roligt at det. Heheh, plus att vi typ dog av skratt ar vi skulle tala om for de andra klasskamraerna vad det var vi pratade om.

bla nu ser jag i kors.

SANG Dags.

Puss

Xoxo
Prinsessa pa vift

2 kommentarer:

  1. VAd kul att du har bestämt dej för att läsa vidare.Håller tummarna för att du kommer in..
    Ha en bra helg.


    Kram
    Marita

    SvaraRadera
  2. Äntligen har du börjat att blogga igen.
    Kramis mamma

    SvaraRadera