måndag 26 april 2010

Sol.

Denna helgen har jag fatt uppleva solen och 30 grader av varme :) Sen fick jag testa pa en svang av det som kallas alkohol i fredags ocksa.

Hemresan ar bestalld, ar lite smatt nyfiken pa vad mitt slutgiltliga svar blir till om jag ska aka hem och stanna hemma eller inte.
Jag tanker som sahar:

Just nu ar jag valdigt glad att fa vara har nere, vet inte om det ar personer eller vadret som har paverkat detta. Men det ar ju anda en bit kvar tills jag ska aka hem, (den 19 juni). Det ni alla kanske inte vet ar att jag har sokt in till universitet och hoppas pa att fa komma in dar. Men jag tror att min plan blir som sahar:

Jag kommer den 19 juni komma hem, och tills dess har jag ju verkligen fatt kanna om jag ska aka tillbaka hit igen eller inte. For jag ska ju anda i vilket fall antingen pa "semester" hem till sverige eller sa flyttar jag hem. Sen far jag ju ocksa se vad mina insandningar sager, om jag kommer in pa en linje eller inte.

For er som undrar vad jag har sokt som sa ar det inom journalistik och sen engelsk larare :)

Ne ni dar hemma, snart maste jag borja skriva bloggen pa spanska sa jag verkligen lar mig ;P hehe, da blir det svart for er att lasa.

Jag mar bra iaf, tar dagen som den kommer, "carpe diem" som sagt.

Xoxo
Prinsessa pa vift

2 kommentarer:

  1. Lycka till med vad det än blir.Hoppas du kommer in på någon linje du har valt.
    Ha det så gött!!


    Kramar
    Marita

    SvaraRadera
  2. Ja du gumman, det är inte lätt att veta vad man vill när man är 19 år. Men vad det än blir så blir det bra.
    Kram mamma

    SvaraRadera