tisdag 22 februari 2011

oro..

Jag känner ett känsla av oro i hela kroppen.. Det är så obehagligt.. Jag mår riktigt dåligt av det.. Jag har så många beslut jag måste ta.. eller många kanske man inte ska kalla dem.. men jag måste bestämma mig för vad jag vill göra. Jag vet att jag inte vill gå kvar i skolan.. och jag mår dåligt över att behöva gå dit, men jag har verkligen ingen annanstans jag får inkomst ifrån.. jag har sökt väldigt många jobb och söker minst 2 varje dag, men det har inte lyckats hittills.

Jag funderar på om jag ska dra iväg till Spanien igen.. Men det är tråkigt det också, för det finns inte så mycket jobb nu vid den här årstiden så då blir det att man ligger på studielån igen.. Men samtidigt skulle det vara otroligt kul att åka dit igen..

Sen tänker jag på om jag ska åka till Norge och jobba.. men jag vet inte om jag fortfarande har chansen till jobbet..

Det här måste lösa sig snart för annars kommer jag bara må ännu sämre..

Jag känner mig så fast.. det känns som jag måste stanna kvar i Karlstad för att jag har köpt mig en lägenhet här.. visst nu har Nina sagt att hon gärna hyr den under tiden jag är borta så det är ju en lättnad.. Men det släpper ingen tung sten från bröstet ändå..

Någon där ute som läser min blogg och kan ge mig lite svar?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar