tisdag 22 februari 2011

The life in my apartment

Nu har jag bestämt mig för att ta upp min gamla blogg igen.

Lite uppdatering kanske..

I somras var jag ju i Spanien och levde ett underbart liv, sen i augusti bestämde jag mig för att åka tillbaka till Sverige för att börja plugga till engelska lärare..
Nu har jag gått i skolan i ca 1 och en halv termin och känner att detta inte var den rätta utbildningen för mig. Så nu gör jag inget annat än att söker jobb och går på de lektioner som är obligatoriska.. När man har utgifter så måste man också ha inkomster..

Annars så har jag köpt mig en lägenhet som jag nu bor i och har väll gjort det i ca 1 månad. Den ligger 50m från min mamma och pappa.. men det är ju ändå eget.

Lite inside information om the love life kanske..

Kan väll inte påstå att jag har ett love life.. Jag är kär iaf.. vet inte om jag är lycklig eller olycklig av det.. vissa dagar mår jag underbart utav det och andra dagar lite sämre.. anledningen till att det inte är en dans på rosor är att han bor i USA och kommer att göra det i ca 4 månader till.. så därför känns det väldigt tomt.. kan ju inte direkt åka dit varje helg..

Jag har också skaffat mig två helt underbara kompisar.. jag träffade dem när vi började i skolan.. vi umgås väldigt ofta och har väldigt skojigt tillsammans :)

För att få lite Gossip girl feeling över det hela så går de under namnen S och T ;)

Så nu får ni följa det liv jag lever nu, så sparar vi resten till framtiden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar