torsdag 24 februari 2011

mår illa..

ååh, denna skit med pengar hela tiden! jag vet inte hur många gånger jag ska säga hur trött jag är... JÄVLIGT TRÖTT! Jag vill bara skrika ut min ilska.. visst det kan jag väll göra! Men det hjälper ju inte!! Problem hela tiden!! det finns ju fan inget positivt med pengar alls!!

Idag finns det inget positivt.. Inte ens att jag ska få prata med E på skype är positivt! Inte att jag bor själv är positivt inte något är positivt!!!! BANG CRASH BOM!
Vill bara dra ner alla glas från hyllorna och alla tallrikar vill jag slänga i väggen! men i slutändan kommer inte det hjälpa mig heller för då har jag inget att äta på eller dricka ut och då måste jag KÖPA nya saker och det kostar PENGAR och det har INTE INTE INTE INTE jag!!!!!

Besviken, förbannad och ledsen är min känslor!! Och allt detta på mig själv!! självklart finns ingen annan att beskylla! Men det skulle vara skönt om det inte var mitt fel!! då skulle man iaf kunna sova om nätterna!! De går inte nu! sitter uppe nästan varje natt och försöker lista ut hur jag ska fixa allt! Men inte fan kommer jag på någon idé och om jag nu kommer på en så tar det typ 1 timme sen inser jag eller får reda på att det inte funkar!!

Ge mig styrka till att klara av det här! Ge mig en bra jävla idé!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar